Saturday, January 10, 2009

άνοιξα ξαφνικά τα μάτια και βρέθηκα σε ένα πλανήτη που ονομάζεται Γη
έχω ανδρείκια χαρακτηριστικά και κοιτώντας σ' ένα καθρεύτη έχω και γένια
Δεν είμαι αρκετά παχουλός για να είμαι ο άγιος βασίλης
ούτε αρκετά λεπτός για να είμαι ο Ιησούς
Μιλάω ελληνικά οπόταν αποκλείεται να είμαι ο McGregor και σύντομα συνειδητοποίησα ότι έχω μια τάση να διαβάζω ποίηση


Βγαίνοντας έξω άρχισαν όλοι να με φωνάζουν με το όνομά μου και μου είπαν ότι έχω και επάγγελμα. Έχω αυτοκίνητο (χρώματος μπλε) και έχω και θρησκεία (που δεν είναι ο Παοκ), είμαι λένε χριστιανός ορθόδοξος. Έχω οικογένεια και συγκατοικώ μαζί τους, και αυτοί με αντιμετωπίζουν με ένα μοναδικό τρόπο επειδή είμαι εγώ

Έχω παρελθόν, παρόν και μέλλον

Έχω αριθμό κοινωνικών ασφαλίσεων και αριθμό ταυτότητας, πρόσφατα ανακάλυψα ότι έχω και γενεαλογικό κώδικα

Όλα αυτά είμαι εγώ;

Εγώ απλά είμαι ένας άνθρωπος που ξύπνισε στον πλανήτη σας και νιώθω υπερβολικά ελεύθερος για να με κρύψετε πίσω από τις λέξεις σας

Είμαι ληστής
κλέβω απ' τον χρόνο σου εσένα τώρα που διαβάζεις τις παράνοιες μου

Κι' όμως είμαι απλά εγώ...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home