Wednesday, September 02, 2009

Δραπέτης

Δραπέτης από την πραγματικότητα;

Απλά επειδή είδα το Μάτριξ σημαίνει ότι ξέφυγα; Πώς ξεφεύγει κανείς από την πραγματικότητα;
Ονειρικές αποδράσεις σε ταξειδιωτικούς καταλόγους;
Ουσίες;
Οινοπνεύματα;
Πνεύματα;
Μουσική;
Χορό;
Θέατρο;
Ποίηση;
Τραγούδι;
Προσευχή;
Γυμναστική;
Διαλογισμό;
Φιλοσοφία;
Μυστικισμό;
Θεοσοφία;
Τηλεόραση;
Οδήγημα;
Κουβεντοθεραπεία; (Ψυχανάλυση)

Εγώ απλά άλλαξα αριθμό κινητού και με έχασαν οι πάντες, έκανα άλλες επαφές, και άρχισαν να με βρίσκουν οι παλιοί καλοί μου φίλοι (σαν βρυκόλακες από άλλη εποχή του χρόνου) και να παίρνω από αυτούς που έχουν το καινούριο μου κινητό μηνύματα από κόσμο που με ψάχνει: "του έστειλα τρία μηνύματα, τον πήρα τρεις φορές, μα ζει, πέθανε, εξαφανίστηκε, τι έπαθε;"

Λογικά πρέπει να κάνω μια λίστα με επαφές που θέλω να έχουν τον καινούριο μου αριθμό...

Στο θέμα μου όμως!
Ποιος μπορεί να ορίσει την πραγματικότητα για να ξέρει ότι ξέφυγε;
Αν το φανταστικό -για τον φαντασιόπληκτο- είναι το πραγματικό, τότε καθόλου δεν ονειρεύεται, είναι η πραγματικότητά του... Αν ξέφευγε από την πραγματικότητα ίσως να έκανε λογικούς συνειρμούς και συλλογισμούς...
Ενώ το λογικό -για τον λογικόπληκτο- είναι τι πραγματικό, τότε ποτέ δεν ονειρεύεται, είναι η πραγματικότητά του...Για να ξέφευγε από την πραγματικότητα ίσως να έκανε φανταστικούς συνειρμούς και συλλογισμούς...

Υπάρχει κοινώς αποδεκτή πραγματικότητα;
Ποια είναι;
Ποιος είμαι εγώ με το 10 % χρηστικού εγκεφάλου που μπορώ να την ορίσω;

Δεν ξέρω, είπε ένας κινέζος φιλόσοφος αν είμουν ένας άνθρωπος που ονειρευόταν ότι ήταν πεταλούδα ή αν ήμουν μια πεταλούδα που ονειρευόταν ότι ήταν άνθρωπος...

Και κάποιος άσημος φιλόσοφος ότι ο κόσμος ολόκληρος ζει στην καρδια ενός σκύλου...

Η ώρα είναι 12:23 pm
η ημερομηνία είναι 3/9/2009
η ημέρα είναι Πέμπτη (Ξημέρωσε άλλη μέρα)
η πόλη Λεμεσός
και η χώρα Κύπρος

Αλήθεια έχουν σχέση όλα αυτά με την πραγματικότητα;
Αλήθεια έχουν σχέση όλα αυτά με την πραγματικότητά μου;

My perception is my reality...
And at constant times I choose my reality to be in conflict with the commonly accepted one!
full stop

2 Comments:

Blogger prosopoplastiki said...

This comment has been removed by the author.

11:34 AM  
Blogger prosopoplastiki said...

σχόλια και παρατηρήσεις στο Ιστορίες για Βρικόλακες Νο 1. πατήστε στο prosopoplastiki

2:32 PM  

Post a Comment

<< Home