Tuesday, December 01, 2009

η άμαξα

έψαχνε τη φωνή του
έψαχνε την πραγματική φωνή του να επικαλείται τις λέξεις δύναμης για να ανοίγουν οι πύλες του
δεν μπορούσε όποιος κι' όποιος να ανοίξει την πύλη του
έπρεπε να μετρά από το ένα μέχρι το δέκα (αντίστροφα από το δέκα μέχρι το ένα)
και να φτάνει στο μηδέν
για να μπορεί να δει καθαρά ποια θα ήταν η επόμενη λέξη
ΘΥΜΟΣ
ο τόνος στην λύγουσα
γιατί θυμώνεις;
επειδή θέλετε να είμαι κάποιος άλλος
ο λόγος που θα ήθελα να κάνω διαφορετικό τον ήρωα μου είναι για να μην μου μοιάζει (εγώ είμαι ο ίδιος με τους άλλους-δειλός, ακολουθώ την περπατημένη)
ο ήρωας μόλις είχε τελειώσει τον δρόμο τον λιγότερο ταξιδεμένο
και
ήθελε τώρα να τον ακολουθήσει
διάβασε για τον συγγραφέα που περίγραφε το κλείσιμο της αιωνιότητας σε ένα κόκκο άμμου
ήθελε αυτός να το ζήσει
λες οι συγγραφείς να ζωντάνευαν αυτά που φοβόντουσαν να ζήσουν;
μια εμμονή που τους λύτρωνε, και σκλάβωνε εμάς στις εμμονές τους;
δεν θέλω να αγχώνεστε μπαμπα και μαμμά που είμαι διαφορετικός
δεν αγχωνόμαστε
απλά θέλουμε να έχεις κάποια κοινά με τους γύρω σου
σαν
να πηγαίνεις στα μαθήματα σου
να είσαι παρών σε κοινωνικές συναθροίσεις
έχεις την επιλογή να κάνεις 'σκιπ' μερικές
και αν ήθελα να κλειστώ σ' ένα εγωκεντρικό κόσμο της φοβίας
θα σε στέλναμε σε ειδικό
όχι εγώ θα του έπερνα αποκλειστική, μάλλον η έλλειψη ... θα φταίει
ποια έλλειψη
εξαλλη η μάνα
ξέρεις για ποιο πράγμα μιλώ
εγώ έχω αποκλειστικό (γέλια)
να πάρεις (πιο πολλά γέλια)
και άρχισε πάλι να τακτοποιεί υπερβολικά και αδιαφιλονίκητα τα πράγματα στην τσάντα του
το αποφάσισε να πάρει πιο μακρυά την βαλίτσα
ήθελε να βρει την φωνή του απόψε
να ενεργοποιήσει μιαν άλλη πύλη
ΘΥΜΟΣ
ο τόνος στη λύγουσα
κι' όμως είδε κάτι καινούριο στην οθόνη
είδε μια άμαξα
φώναξε *****
και ξάφνου άνοιξε η πύλη και μπήκε μέσα
τον πήρε στο 1970
καθόταν δίπλα από ένα 'περίεργο' με μυτερό κόψιμο στο μαύρο του σακκάκι
και τον είδε να γράφει για ένα νέο
ποιος είσαι;
εσύ;
μπορείς να με λες Τζέικ
γιατί μπορώ;
γιατί έχω κι' άλλα ονόματα
εσύ;
μπορείς να με λες γαρύφαλλο
γιατί μπορώ;
γιατί έχω κι' άλλα ονόματα
γιατί διάλεξες απόψε να μπεις στην άμαξα μου Τζέικ;
Θέλω να βρω τη φωνή μου
φώναξε τότε
Απελευθερώνομαιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι
φώναξε πιο δυνατά Τζέικ
Απελευθερώνομαιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι
φώναξε πιο δυνατά Τζέικ
Απελευθερώνομαι τώωωωωωωωωωωωωραααααααααααααααα
και όπως ξεστόμισε το τελικό α του ρααααααααααααααααα
βρήκε των φωνή του
μπορείς να φύγεις αγόρι μου από την άμαξα σου
πήγαινε να βρεις τον κόκκο του άμμου σου
ευχαριστώ Γαρύφαλλε
Ευχαριστώ
και μόλις τέλειωσε η δεύτερη πράξη

0 Comments:

Post a Comment

<< Home