Monday, January 25, 2010

Μια τρυπα στην άμαξα

Έβγαλε μια τρύπα στην άμαξα ο Γαρύφαλος και έβλεπε ταυτόχρονα τους δύο κόσμους
έβλεπε μια τον συγγραφέα και μια το μυθιστόρημα του
Μπορούσε να αντέξει να βλέπει το χέρι που του έδινε ζωή και τη ζωή του ταυτόχρονα; Ήταν σαμπώς και έβλεπε τον "Θεό" να σχεδιάζει το πεπρωμένο του
Και ήθελε να του φωνάξει τι να ακολουθήσει αλλά δεν μπορούσε να κάνει αυτή την εικαστική παρέμβαση, όπως θα έλεγαν στις μέρες μας..
Απλά παρέμενε έτσι μετέωρος και ξεκρέμαστος όπως θα ήταν ο Οδυσσέας μεταξύ του Άδη και της Ζωής αλλά χρησιμοποίησε σαν μια μικρή αρτηρία αυτή την κατάσταση για να οδηγηθεί κάπου που μόνο αυτός ήξερε
Κατανοούσε σιγά σιγά τις σχέσεις εξουσίας (εξουσιαστή εξουσιαζόμενου) που είχε στη ζωή τη, τον Πατέρα του, τον Υπεργήινο πατέρα του, Τους δασκάλους τους, Τους πληθυντικούς ευγενείας, την φτώχεια που μπορεί να αποκτήσει η ψυχή όταν δεν της μείνει τίποτε άλλο παρά μόνο η δύναμη να εξουσιάζει και άλλοι να εξουσιάζονται
Do u like power games?
Ακούστηκε να τον ρωτάει ξαναμμένος ο συγγραφέας;
It's none of your business
Γιατί όλες μας οι συζητήσεις μικρέ Τριαντάφυλλε πρέπει να ξεκινούν ανάποδα;
Και με λες μικρό για να μικράνεις τη δύναμη ή την ικανότητα μου;
Είναι χαϊδευτικό
Στα μούτρα σου
Στα μούτρα μου
Μου άρεσε όταν ήμουν πιο μικρός να υποτάσσομαι στα θελήματα των γονέων μου
Τώρα;
Ε...(Λέει γελώντας), τώρα είμαι έφηβος
και φόρεσες αυτή τη στολή με πάρα πολλή στόμφο και υπερηφάνεια
εσύ που έχεις μια λανθάνουσα στάση ψυχοθεραπευτή νομίζεις ότι δεν κορακεύεσαι του λόγου σου;
είμαι πιο μεγάλος σου!
είσαι μεγάλος και έχεις πάντα δίκαιο
Είμαι μικρός και έχω πάντα άδικο
Μα στα τσακίδια παλιόπαιδο, εδώ δεν ήρθαμε για να σώσουμε τον Βιλχελμ Ράιχ
και τότε ας σώσουμε τις ιδέες σου
γιατί από τότε που αποφάσισες να γράψεις υποφέρω εγώ
είμαι αντι-ήρωας
δεν είμαι καν αντι-ήρωας
είμαι χωρίς να είμαι
είμαι μια ιδέα που σου καρφώθηκε στο νου
δεν θα πουλήσει καν το βιβλίο σου
δεν πουλώ
δεν θα σε εκδώσω τότε, θα σε αφήσω να πεθάνεις στο σκοτάδι
είσαι δολοφόνος!
είμαι!
Θα βγω από τις σελίδες να σε μαχαιρώσω, απαίσιε συγγραφέα
αν ησυχάσεις θα σε αποδεσμεύσω από τα υπαρξιακά σου
θα σε βάλω στο επόμενο κεφάλαιο να κάνεις διακοπές στην Κορσική
Κορσική στα μούτρα σου
χεχεχεχε
αυτή ναι είναι η τιμωρία σου
θα έρθεις στο σήμερα και θα παίξεις στην Κόρσικα
όπα!
avandi korsika
hehehehehehehehe

0 Comments:

Post a Comment

<< Home