Sunday, September 19, 2010

Είναι Κυριακή

και τράβηξα την κάρτα του "Ερημίτη" στα ταρό

Μου δείχνει τον δρόμο να επικοινωνήσω με τα βαθύτερα στρώματα του εγώ
να προχωρήσω με δισταγμό στην συνείδηση, να την ρωτήσω τα εξής:

Είσαι ευτυχισμένη ψυχή μου
Σε απόλυτο σύνδεσμο με τα θέλω σου, τις επιτυχίες σου, τους πόθους σου;
Να ζητάς μου φωνάζει
να ζητάς χωρίς ντροπή, από χρυσάφι, μέχρι αγάπη, από επιτυχία μέχρι φιλία πραγματική

Και στάθηκα μικρός μπροστά στο θαύμα της φύσης
στάθηκα μικρός μπροστά στην ανυπάκουη φύση του ανθρώπου να κάνει αυτό που θέλει

Πιο πολύ θέλω εσωτερική γαλήνη
Δεν μου αρέσει η αγωνία,
Δεν μου αρέσει αυτή η εσωτερική φασαρία, δισταγμών, αμφιβολιών και χάους

Σήμερα είναι,
είναι Κυριακή και είμαι εγώ
Που αγκαλιάζει με κάποιον μυστικό τρόπο το "εσύ"
και γινόμαστε "εμείς"
μάλλον, εμείς, χωρίς εισαγωγικά

Μπορείς να με ακολουθήσεις με τη λυχνεία των πεποιθήσεων μου στη δείνη του δικού μου προσωπικού παραδείσου;
Εδώ είναι στ' αλήθεια
Αιρετικά δηλώνω, ότι ούτε στο πριν ούτε στο μετά κρύβεται η ευτυχία μας,
κρύβεται στο τώρα, και την επιλέγουμε
Εδώ ζωγραφίζουμε συνέχεια τον παράδεισο και την κόλαση μας
Και αφουγκράζομαι τα χίλια, μύρια, κύμματα των εμπειριών μου
Αλλά δεν αφήνω τη ζωή να κάνει τις εμπειρίες μου,
αφήνω τις εμπειρίες μου να κάνουν εμένα
Και τις λυπημένες τις προσκυνώ, γιατί μου συνειδητοποιούν το φθαρτό αυτής της διάστασης, και την θνητή μου φύση, που βρίσκομαι μια σε χαρά και μια σε κατήφεια
Αλλά
πιστεύω
Δεν μπορεί κανένα ιδεολογικό σχολείο να μου κλέψει την πίστη
Είναι κτήμα μου
Καταγεγραμμένη στο αρχείο της καρδιάς μου

Κλείστε την Κυριακή σας με μια λίστα ευχών
Αφήστε τον ανώτερο σας εαυτό να ονειρευτεί και να υλοποιήσει......

Με αγάπη
Γ.Π.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home